آموزش کسب درآمد از رمز ارزها

ساخت وبلاگ

شرکت مشهور Balenciaga  فعال در زمینه طراحی لباس های شبک و به روز شروع به پذیرش بیت کوین و اتریوم کرد.

یکی از معروفترین برندهای فروش و طراحی مد و پوشاک شروع به پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال، به‌ویژه BTC و ETH خواهد کرد. کریپتو در فروشگاه های شاخص Balenciaga در لس آنجلس، نیویورک و همچنین به صورت آنلاین در سایت این برند پذیرفته می شود.

پذیرش بیت‌کوین توسط شرکت‌های بزرگ دستاوردی دیگر برای بیت‌کوین

 

تقاضای بالقوه ممکن است در سال‌های آینده و همزمان با ورود شرکت‌های بیمه و صندوق‌های بازنشستگی که پا جای پای مس میوچوال می‌گذارند افزایش یابد.

روز پنجشنبه (۲۰ آذر)، شرکت مس میوچوال که ۱۶۵ سال از آغاز فعالیتش می‌گذرد، اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین خریده است. این شرکت در اطلاعیهٔ خود عنوان کرد که علاوه بر این ۱۰۰ میلیون دلار، ۵ میلیون دلار هم سهام NYDIG‌ خریده است. این شرکت در حوزه بیت کوین فعالیت می‌کند و حدود ۲.۳ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد.

اقدام اخیر مس میوچوال نشان می‌دهد که شرکت‌های بیمه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری در حال آشنایی بیشتر با بیت کوین هستند. این شرکت‌ها به بیت کوین به‌عنوان نوعی دارایی برای سرمایه‌گذاری و یک دارایی ذخیره‌ای نگاه می‌کنند. از سوی دیگر


منبع : https://xdgbit.com

آموزش کسب درآمد از رمز ارزها...
ما را در سایت آموزش کسب درآمد از رمز ارزها دنبال می کنید

برچسب : طراح مد و پوشاک Balenciaga ,پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال,پذیرش بیت‌کوین,Balenciaga Is Now Accepting BTC and ETH Payments, نویسنده : بیت کوین من بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت: 18:34

برای خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال لازم است در کنار آموزش ارز دیجیتال و یادگیری نحوه کارکرد آن‌ها از روش‌های ذخیره‌سازی و مبادلات آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه به این موارد می‌پردازیم:

کیف پول چیست؟ چگونه باید از آن استفاده کرد؟

کیف پول ارزهای دیجیتال، راهی برای ذخیره و بازیابی رمز ارزها است. شاید شیوه ذخیره رمز ارز در کیف پول را مانند ذخیره‌سازی فولدرهای موجود در کامپیوتر تصور کنید؛ اما در حقیقت، اطلاعات ذخیره ‌شده در کیف پول به محل رمز ارز شما در بلاک چین اشاره دارد.

آموزش کسب درآمد از رمز ارزها...
ما را در سایت آموزش کسب درآمد از رمز ارزها دنبال می کنید

برچسب : خرید و فروش بیت کوین,کیف پول بیت کوین, نویسنده : بیت کوین من بازدید : 133 تاريخ : 2 خرداد 1401 ساعت: 18:6